niedziela, 2 lutego 2014

Skąd się wzięła Femimama.

Kiedy urodziłam pierwsze dziecko zrozumiałam że na to czekałam całe życie. Macierzyństwo stało się moją pasją, źródłem pomysłów i stylem bycia. Po trzech latach ponownie zostałam Mamą i jeszcze mocniej poczułam że wokół dzieci kręci się mój cały świat.
Femimama powstała w chwili kiedy chęć powrotu do pracy spotkała się ze niechęcią rozstania się z dziećmi. Chciałam robić coś dla siebie dzieląc się tym jednocześnie z innymi mamami. Chciałam pokazać im swoją wizję macierzyństwa. Zachęcić do aktywnego oczekiwania na maleństwo. Nauczyć jak wychowywać dziecko w maksymalnej bliskości i miłości korzystając z chusty, masując.
Dzielić się doświadczeniem związanym z żywieniem i wychowywaniem małych ludków.

Dlatego teraz dwa razy w tygodniu spotykam się z przyszłymi mamami, które ćwiczą ze mną i aktywnie przygotowują się tego co czeka je po porodzie. Jako doradca chustonoszenia ClauWi spotykam się z rodzicami - kangurami i uczę jak prawidłowo nosić. Jako instruktorka masażu Shantala organizuję warsztaty na których uczę jak dać maluchowi poczucie bezpieczeństwa i miłości poprzez "przytulanie dłońmi". Jako instruktorka fitness pomagam kobietom poprawić swoje zdrowie i samopoczucie, osiągnąć dobrą formę nie tylko po porodzie. Gotuję, sprzątam, bawię się z dziećmi, chodzę na spacery, czytam bajeczki na dobranoc, jestem szczęśliwa! :)

Na blogu Femimamy chcę przybliżać Wam tematy związane z Rodzicielstwem Bliskości i moim osobistym macierzyństwem. Może to, co robię stanie się inspiracją dla Was. Może mój świat będzie Wam bliski. Zapraszam do czytania o chustach, masowaniu, ćwiczeniu, gotowaniu, ubieraniu, urządzaniu, wychowaniu - przez pryzmat mojego życia.







1 komentarz: